Seo – Pozycjonowanie Twojejego miejsca w hierarchi Google

Zapraszam Cię bardzo serdecznie, abyśmy razem przeanalizowali podstawowe terminy w tematyce SEO, czyli search engine optimisation.

podstawowe nazewnictwo:

  • Indeks – Google przechowuje wszystkie strony internetowe, o których wie w swoim indeksie. Wpis indeksu dla każdej strony opisuje zawartość i lokalizację (URL) tej strony. Aby zaindeksować, Google pobiera stronę, czyta ją i dodaje do indeksu: Google zaindeksował dziś kilka stron w mojej witrynie.
  • Indeksowanie – Proces wyszukiwania nowych lub zaktualizowanych stron internetowych. Google odkrywa adresy URL, podążając za linkami, czytając mapy witryn i na wiele innych sposobów. Google indeksuje sieć, szukając nowych stron, a następnie indeksuje je (w razie potrzeby).
  • Crawler – Zautomatyzowane oprogramowanie, które indeksuje (pobiera) strony z Internetu i indeksuje je.
  • Googlebot – Ogólna nazwa robota Google. Googlebot stale indeksuje sieć.
  • SEO – Optymalizacja wyszukiwarek: proces ulepszania witryny pod kątem wyszukiwarek. Również stanowisko pracy osoby, która zarabia na życie: Właśnie zatrudniliśmy nowego SEO, aby poprawić naszą obecność w Internecie.

Zacznij od ustalenia czy twoja witryna znajduje się w indeksie Google, aby to zrobić, wyszukaj domowy adres URL twojej witryny w wyszukiwarce Google.

Jeśli zobaczysz jakiekolwiek wyniki, oznaczać może to tylko jedno, a mianowicie że jesteś w indeksie. Na przykład wyszukiwanie wyrażenia “site:wikipedia.org” pokaże taki rezultat : these results2.

Może tak też być, ale dzieje się to niezmiernie rzadko, że twojej witryny nie ma w Google, została pominięta chociaż indeksują miliardy stron, to nieuniknione jest że niektórych stron nie ma w tych rankingach najpopularniejszej wyszukiwarki Google.

Dla czego ją pomijają ? zastanówmy się bo jest to bardzo ważne pytanie.. Dzieje się to zazwyczaj z następujących powodów:

  • Witryna nie jest dobrze połączona z innymi witrynami w sieci
  • Właśnie uruchomiłeś nową witrynę, a Google nie miał czasu na jej zaindeksowanie
  • Projekt witryny utrudnia Google skuteczne indeksowanie treści
  • Google otrzymało błąd podczas próby zaindeksowania Twojej witryny
  • Twoje zasady blokują Google indeksowanie witryny

W jaki sposób pojawiać się w indeksach Google ?

Pojawianie się w indeksach Google jest bardzo proste, nie musisz nawet przesyłać swojej witryny do Google. Wyszukiwarka jest w pełni zautomatyzowana i wykorzystuje ona roboty indeksujące do ciągłego przeglądania sieci, jak to pisałem we wcześniejszym artykule https://diframe.pl/?p=22023 .

Są to specjalne przeszukujące automatycznie sieć programy, które po odnalezieniu jakiejkolwiek witryny dodają ją do indeksu Google. Z tego to powodu, zdecydowana większość witryn, które figurują w indeksach Google, nie jest ręcznie do włączenia w indeksy zgłaszana.

Dowiedz się, jak Google odkrywa, indeksuje i obsługuje strony internetowe. (Https://support.google.com/webmasters/answer/70897)

Firma Google oferuje swoją pomoc dla webmasterów https://support.google.com/webmasters/answer/35769 do budowania Google- Friendly, przyjazną ich wyszukiwarce witryny . przestrzeganie tych wskazówek powinno pomóc Ci w wy pozycjonowaniu Twojej witryny w ich wynikach wyszukiwania.

Google Search Console zapewnia narzędzia, które pomogą Ci przesłać swoje treści do Google i monitorować swoje działania w ich wyszukiwarce.

Jeśli chcesz, Search Console może nawet wysyłać alerty dotyczące krytycznych problemów, które Google napotyka w Twojej witrynie. Zarejestruj się w Google Search Console https://search.google.com/search-console.

Zanim zaczniesz wypływać na głębsze wody w tematyce SEO, zadaj sobie pierw tych kilka pytań :

  • Czy moja witryna wyświetla się w Google?
  • Czy udostępniam użytkownikom treści wysokiej jakości?
  • Czy moja lokalna firma pojawia się w Google?
  • Czy moja zawartość jest szybka i łatwo dostępna na wszystkich urządzeniach?
  • Czy moja strona jest bezpieczna?Dodatkowe informacje na temat początków przygody z pozycjonowaniem można znaleźć na stronie http://g.co/webmasters6

Czy twoja firma potrzebuje SEO expert?*

Podjęcie decyzji by zainwestować w Seo expert, , która może potencjalnie ulepszyć twoją stronę i zaoszczędzić czas.

Agencje SEO oraz inni konsultanci zapewniają przydatne usługi dla właścicieli witryn, w tym:

  • Przegląd zawartości lub struktury witryny
  • Porady techniczne na temat rozwoju witryny: na przykład hosting, przekierowania, strony błędów, korzystanie z JavaScript
  • Rozwój treści
  • Zarządzanie kampaniami rozwoju biznesu online
  • badanie słów kluczowych
  • szkolenie SEO
  • Specjalizacja na określonych rynkach i obszarach geograficznych

Polecamy w szczególności czytanie naszych artykułów, oraz przejrzenie również tych zasobów:

Jeśli zastanawiasz się nad zatrudnieniem eksperta w dziedzinie SEO, polecamy Ci skorzystanie z naszych informatyków https://diframe.pl/ .

Pamiętaj również o zasadzie, że im wcześniej tym lepiej..Jeśli posiadasz witrynę, ale nie masz dużej ilości klientów, To może czas rozważyć porządne przeprojektowanie, albo nawet uruchomienie nowej witryny o podstaw, zaczynając od tego by jej projektowanie powierzyć specjalistom z Diframe ?,.

Oni zrobią to na pewno właściwie, czyli tak, aby była ona przyjazna wyszukiwarce Google, a co równać się będzie temu, że poszybujesz w górę w rankingach wyników..

Szczegółowe podsumowanie zasad zatrudniania profesjonalistów i tego, na co należy uważać?, można znaleźć Centrum pomocy Google https://support.google.com/webmasters/answer/35291

Ta publikacja została opublikowana w katergorii Uncategorized. Możesz dodać ją do ulubionych klikając tutaj.

Dodaj komentarz