ZESPÓŁ DIFRAME

Marcin Mazur

Łączę doświadczenia biznesowe oraz umiejętność analizy danych z wykorzystaniem między innymi środowiska MS Excel, Power BI oraz Phyton.

Widzę zastosowania nowoczesnych technologii analitycznych w optymalizacji działań biznesowych. Obecnie koncentruję się na realizacji modeli finansowych,biznes planów oraz rozwoju narzędzi do klasy Business Intelligence.

Jestem otwarty na współpracę z podmiotami z Polski i z zagranicy

Marcin Mazur Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie Kierunek Stosunki Międzynarodowe oraz Wyższą Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania w Warszawie kierunek Prawo. Swoją karierę w Polsce rozpoczął w 2009 roku w TVN S.A., gdzie miał okazję pracować przy internetowych projektach związanych z rynkiem VoD grupy TVN S.A. Aktywnie przygotowuje modele finansowe pod biznes plany jak i na potrzeby controllingu.

Pracował między innymi dla funduszu inwestycyjnego Supernova IDM Fund S.A. (private equity) głównie przy :

  • analizach i przygotowaniu projektów inwestycyjnych,
  • przeprowadzaniu due dilligence spółek internetowych w Polsce oraz na Ukrainie

Aktywnie współpracował z Oranga Polska S.A. przy przygotowaniu projektów inwestycyjnych, mających być realizowane na platformie CTV.

Dodatkowo między innymi:

  • dla Orange Polska S.A. przez trzy lata utrzymywał projekt dostępny na ponad milionie dekoderów,
  • stworzył samodzielnie start-up platformę do wymiany walut online dla B2B, dla którego pozyskał inwestora oraz wynegocjował warunki z bankami. Przeprowadził kampanie SEM dla B2C oraz prowadził działania sprzedażowe dla klientów z segmentu B2B doprowadzając spółkę do break event. Zarządzał spółką która łącznie osiągneła przychody przekraczające ponad 2 miliardy złotych,
  • korzystając z digital marketingu rozbudował portal społecznościowy z 200 000 do 500 000 użytkowników,
  • przygotował szereg narzędzi klasy Business Intelligence na potrzeby kontrolingu oraz sprzedaży,
  • zaprojektował własne narzędzie BIG DATA korzystające z wielu zbiorów danych zawartych w relacyjnych i nierelacyjnych bazach danych.

Jacek Sklodowski

W swojej pracy wykorzystuję doświadczenie zdobyte jako analityk, członek zarządu, likwidator oraz znajomość różnych branż. Posiadam doświadczenie z udanych restrukturyzacji przedsiębiorstw, wiem na co należy zwrócić uwagę, aby poprawić wyniki biznesowe, jak przeprowadzić organizację przez trudny okres zmian.

Absolwent Politechniki Warszawskiej – Wydział Transportu oraz Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej.

Analityk biznesowy z ponad 20 – letnim doświadczeniem uzyskanym w doradztwie biznesowym, restrukturyzacji przedsiębiorstw i finansach. Pierwsze kroki w doradztwie stawiał pracując w firmie audytorsko konsultingowej A&E Consult Sp. z o.o. (obecna nazwa PKF Consult). Przeszedł kolejne szczeble kariery począwszy od Konsultanta, a skończywszy na Dyrektorze Działu Analiz Ekonomicznych – Finansowych. Do jego największych klientów należały takie firmy jak Poczta Polska, Grupa Daewoo, Guyomarc’h G.N.A z Francji.

Posiada doświadczenie zdobyte w trakcie  restrukturyzacji  firm występując w nich jako członek zarządu. Do jego sukcesów należą restrukturyzacja Polmozbytu Toruń Holding S.A., Autoniki Holdnig S.A. czy grupy tekstylnej Andropol. Przeprowadzał również likwidacje firm jako ich Likwidator (Polmozbyt Auto Sp. z o.o., Tkalnia Beskidzka Sp. z o.o.).

Przez wiele lat był Dyrektorem Finansowym firm z różnych branż jak np. Polskie Przedsiębiorstwo Wydawnictw Kartograficznych im. E. Romera S.A., DT-4 Sp. z o.o. (spółka budująca drogi), Supernova IDM Fund S.A. (fundusz private equity), IQ Partners S.A. (fundusz inwestujący w innowacyjne start – upy).

Doświadczenie zdobyte podczas pełnienia funkcji kierowniczych w średnich i dużych przedsiębiorstwach, znajomość wielu branż, umiejętności analityczne pozwalają mi na rozwiązywanie problemów klientów stosując najkorzystniejsze dla nich rozwiązania, których efektywność jest policzalna.

Kamil łysik

Łączę doświadczenia biznesowe oraz umiejętność analizy danych z wykorzystaniem środowiska MS Excel. Widzę zastosowania nowoczesnych technologii w optymalizacji działań biznesowych. Obecnie koncentruję się na realizacji biznes planów i modeli biznesowych. Jestem otwarty na współpracę z podmiotami z Polski i z zagranicy

Absolwent wydziału prawa Wyższej Szkoły Prawa i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego, ukończył studia podyplomowe z zakresu zarządzania nieruchomościami w Wyższej Szkole Ekologii i Zarządzania oraz uzyskał licencję zarządcy nieruchomości.

Miał okazję współpracować z inwestorami zagranicznymi z Izraela w tym Yona Group, ILDC, Afik Hayarden Group, pracował jako analityk rynku nieruchomości w redNet Consulting i redNet Property Group w szczególności, przygotowywał analizy rynku, analizy preferencji nabywców mieszkań, oceniał planowane projekty, uczestniczył w przygotowaniu materiałów dla funduszu nabywającego pakiety mieszkań, analizował przydatność działek dla działań inwestycyjnych.

Posiada doświadczenie zarówno w pracy z czołowymi deweloperami polskimi jak Dom Development, zagranicznymi deweloperami działającymi w Polsce czy też prywatnymi inwestorami z Irlandii.

W swoich działaniach biznesowych miał okazję poznać metody działań przedsiębiorców europejskich, azjatyckich i północnoamerykańskich. Od lat związany z rynkiem nieruchomości, doskonali swoje umiejętności analizy rynku i oceny inwestycji. Swoje doświadczenia przenosi na doradztwo biznesowe i przygotowywanie biznes planów.

Zainteresowany biznesem i gospodarką w ujęciu światowym, rozwojem nowych branż oraz nowymi modelami biznesowymi.

Paweł Jordan

Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku lingwistyki stosowanej. Konsultant biznesowy z ponad 20 letnim doświadczeniem. Współtworzył sukces stacji TVN Turbo, pełnił funkcje managera w Canal +, doradcy Zarządu w ITI, Dyrektora Zarządzającego segmentu Motoryzacja w Grupie Onet – RASP.  Ekspert w branży motoryzacyjnej i medialnej.

Paweł Jordan jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku lingwistyki stosowanej a także ukończył studia podyplomowe pre-MBA “TVN Media Leaders” w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej w Warszawie.

Posiada wieloletnie doświadczenie doradcze i zarządcze. Współtworzył sukces stacji TVN Turbo, pełnił funkcję managera w Canal +, doradcy Zarządu w ITI i Dyrektora Zarządzającego segmentu Motoryzacja w Grupie Onet – RASP. Pracując w EURO RSCG Warszawa (obecnie HAVAS Worldwide Warszawa) obsługiwał ich czołowego klienta firmę Citroen.

Paweł Jordan jest ekspertem rynku motoryzacyjnego i mediów posiadającym doświadczenie między innymi w:
  • przygotowywaniu analiz rynku,
  • planowaniu i wdrażaniu strategii marketingowych,
  • zarządzaniu mediami i ich rozwojem,
  • kierowaniu projektami i zespołami,
  • zarządzaniu portalami: Onet.Moto, Top Gear i polskimi tytułami Grupy Auto Bild,
  • przygotowaniu produkcji video dla biznesu,

W naszym zespole odpowiada za segment motoryzacyjny i media. Dzięki połączeniu wiedzy praktycznej i teoretycznej przygotowuje analizy dotyczące rynku motoryzacyjnego i mediów. Łączy spojrzenie niezależnego eksperta z osobą zarządzającą w tej branży. Mając doświadczenie w pracy dla takich firm jak TVN, Canal+, Grupa Onet-RASP oraz w prowadzeniu projektów (np. TVN Turbo) łączy w sobie cechy managera i analityka oraz przekazuje swoje unikalne doświadczenia w zakresie komercjalizacji przekazu medialnego, Content Marketingu czy zarządzania biznesem. To idealne połączenie dla prestiżowych, skomplikowanych biznesowo projektów, wymagających profesjonalnego wsparcia.

Adam Rogala

Wykorzystuję swoje wieloletnie doświadczenie, aby pomóc innym nawiązać udaną współpracę z mediami, zainteresować audytorium tematem prezentacji, przekonać innych do proponowanego projektu. Miałem okazję szkolić zarówno dziennikarzy, studentów, jak i przedstawicieli biznesu. Doradzam jak skutecznie komunikować się.

Absolwent filologii rosyjskiej Akademii Pedagogicznej im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, dziennikarz z wieloletnim stażem w TVP1, TVN24 i Discovery, wieloletni wykładowca komunikacji społecznej.

Przez 7 lat prowadził w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej zajęcia z komunikacji społecznej dla studentów psychologii. W latach 2011-2014 jako trener prowadził warsztaty dziennikarskie i realizatorskie w TVN Media School. Posiada wieloletnie doświadczenie z pracy w redakcjach telewizyjnych. Prowadził warsztaty dla reporterów pracujących na wizji, prowadzących programy, tworzących programy i felietony. Opracowywał programy szkoleń a także organizował pokazy i eventy.

Od dziesięciu lat jest trenerem wystąpień publicznych, medialnych i prezentacji biznesowych. Bada  potrzeby szkoleniowe, prowadzi treningi i warsztaty. Prowadzi treningi w języku rosyjskim z zakresu: prezentacji biznesowych, wystąpień publicznych i medialnych. Szkoli z zakresu wypowiedzi medialnych, działania w sytuacjach kryzysowych zagrażających wizerunkowi organizacji.

Jest autorem publikacji dotyczących wystąpień publicznych i komunikacji np. “Wystąpienie medialne”, “Perswazyjne wystąpienia biznesowe”, “Storytelling w prezentacjach biznesowych”.

Dzięki wieloletniej pracy w mediach, przygotowuje do przedstawienia swojego biznesu partnerom lub inwestorom, prezentacji zespołu przed zarządem.